Vergoeding bij een netwerkstoring

Ontdek je vergoeding

Wij doen ons uiterste best om storingen zo snel mogelijk op te lossen. Toch gebeurt het soms dat je door een netwerkstoring langer dan 12 uur geen gebruik kunt maken van een dienst. In dat geval heeft u, volgens de wet, recht op een vergoeding. Per situatie zullen we de vergoeding beoordelen.

Compensatieformulier

Voer een getal kleiner dan of gelijk aan 999999 in.
Adres(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij hebben uw gegevens nodig om uw aanvraag te verwerken. Wilt u meer informatie over de verwerking van uw gegevens? Bekijk ons Privacy Statement.

Goed om te weten

Tijdens een netwerkstoring kunt u uw diensten niet gebruiken. Duurt de storing langer dan 12 uur, dan heeft u volgens de wet recht op een vergoeding per dag.

Een netwerkstoring is een storing in het netwerk waardoor diensten, zoals internet, telefonie of televisie, volledig zijn onderbroken. Storingen bijvoorbeeld aan uw modem, uw smartphone of de bekabeling vallen niet onder netwerkstoringen.

Voor Internet, TV & Bellen heeft u recht op een vergoeding.

We beoordelen de hoogte van de vergoeding per situatie. Vul het compensatieformulier in en we zullen uw compensatie aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Deze vergoeding wordt verrekend op uw factuur. Dit is uiterlijk de 2e factuur die u ontvangt na de aanvraag.

Zoeken: