Oneindig veel kijkplezier voor het hele gezin
Met interactieve televisie en internet of alles in één van Solcon beschik je over een ruim basispakket met meer dan 70 TV-zenders, waarvan 45+ in HD kwaliteit.
Interactieve televisie met maar liefst 70 zenders, waarvan 45+ in HD
Kies jouw eigen TV moment met Opnemen en Terugkijken
Kijk overal met de Solcon TV App op je smartphone of tablet
Met interactieve televisie en internet of alles in één van Solcon beschik je over een ruim basispakket met meer dan 70 TV-zenders, waarvan 45+ in HD kwaliteit.
Met het Solcon opnemen en terugkijken pakket kun je tot wel 100 tv-programma’s opnemen, tot 7 dagen terugkijken of tijdens het kijken pauzeren. Je kunt dus TV kijken wanneer het jou uitkomt.
Bij Solcon vind je een breed assortiment aan extra zenderpakketten. Of je nu liefhebber bent van sport, gek bent op films en series of meer internationale zenders wil, wij hebben precies wat jij nodig hebt.
Geniet van live televisie, bekijk gemiste uitzendingen of duik in ons uitgebreide on-demand aanbod. Jouw programma’s beginnen wanneer en waar jij dat wil, op je smartphone, tablet of laptop. Zo kun je televisie kijken in de hele EU.
Deze tv-ontvanger is snel, duurzaam en neemt weinig ruimte in beslag. Wil je op meerdere televisies kunnen kijken? Kies dan voor extra tv-ontvanger(s). In totaal kun je 4 ontvangers bestellen. Installeren gaat gemakkelijk. Maar doe je dat liever niet zelf? Maak dan gebruik van de opleverservice van Solcon. Er komt dan een monteur bij jou thuis die ook de tv-ontvanger(s) gebruiksklaar maakt voor jou.
Stabiel en betrouwbaar glasvezel internet
Bescherming van jouw online veiligheid
Persoonlijk contact wanneer jij dit nodig hebt
Actief in heel Nederland
Ga naar Mijn Solcon, kies ‘Mijn pakket’ en selecteer de optie om een extra TV-ontvanger te bestellen. Volg de instructies om je bestelling af te ronden.
Download de Solcon TV app vanuit de App Store of Google Play Store. Log in met je Solcon-accountgegevens om direct toegang te krijgen tot jouw televisiezenders.
Controleer of alle kabels goed zijn aangesloten en probeer de ontvanger te herstarten. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de onze Klantenservice voor verdere assistentie.
Om een goede beelkwaliteit te garanderen raden wij altijd aan om de TV-ontvanger(s) bekabeld aan te sluiten met een netwerkkabel tussen het modem en de TV-ontvanger.
x