Uw factuur

Uitleg over uw factuur

Uw factuur bestaat uit abonnementskosten en eventuele verbruikskosten. Hieronder leggen wij uit welke informatie er in uw factuurspecificatie staat.

U betaalt de verbruikskosten altijd achteraf. Dit zijn de kosten die afgelopen maand heeft gemaakt. Bijvoorbeeld uw gesprekskosten en mobiel dataverbruik.

U betaalt de abonnementskosten altijd één maand vooruit. Op uw eerste factuur vindt u de kosten voor de afgelopen periode (vanaf dat u abonnement is opgeleverd) én de abonnementskosten voor de komende maand. De factuurperiode is op uw eerste factuur dus langer. Hierdoor kan het zijn dat uw factuur hoger is dan verwacht.

Indien u heeft aangegeven per jaar of kwartaal te willen betalen, betaalt u de abonnementskosten altijd één jaar of één kwartaal vooruit.

Wanneer ontvang ik de factuur?

U ontvangt uw factuur in de 2e week van elke maand. Deze sturen wij u via de e-mail toe. Als bijlage vindt u in deze e-mail een specificatie van uw factuur. Rond of op de 25ste van elke maand incasseren we uw abonnements- en verbruikskosten*.

*Let op: dit kan afwijken indien u heeft gekozen voor betaling per kwartaal of jaar.

Heeft u uw factuur niet ontvangen?

Controleer dan eerst uw spam- of reclamefolder in uw e-mailprogramma. Staat ook daar de factuur niet in? Bekijk uw factuur dan eenvoudig online via Serviceweb.

Ga direct naar Serviceweb

 

 

Ik wil mijn gegevens wijzigen

Wilt u uw persoons- of betaalgegevens wijzigen? Stuur dan een e-mail naar administratie@solcon.nl. U kunt uw e-mailadres zelf wijzigen in Serviceweb.

Veel gestelde vragen

 

Gesprekkosten specificatie bekijken
U kunt de specificatie van uw gesprekkosten bekijken via Serviceweb:

  • Login in Serviceweb
  • Kies boven in uw scherm, bij ‘kies een abonnement’, het gewenste telefoonnummer
  • Kies links op de pagina voor ‘telefonie’
  • Kies in het midden van de pagina voor ‘gespreksdetails’

 

 

Automatische incasso mislukt

Het mislukken van een incasso kan voorkomen wanneer er een incassoblokkade op de rekening zit (hiervoor kunt u contact opnemen met uw bank), omdat het rekeningnummer niet klopt of omdat het saldo op uw rekening niet toereikend is op het moment van incasseren.

Wat moet u doen wanneer de automatische incasso is mislukt?
U kunt in dit geval het openstaande bedrag zelf overmaken aan Solcon. Het bedrag kunt u overmaken naar NL84 RABO 0180 5874 20 (Solcon Internetdiensten B.V. te Dronten).