Beschikbare pakketten
Kies een type verbinding
150/150 Mbit/s
Gratis Solcon Veilig Online voor 5 apparaten en wachtwoordkluis
Gratis Solcon Mail
FRITZ!Box WiFi 6 modem in bruikleen
De internetsnelheid wordt geleverd via glasvezel.
Solcon TV + gratis app
70+ Televisiezenders / 45+ HD
TV gemist: 1 dag / 15+ zenders
Inclusief 4K TV-ontvanger
Bellen vanaf € 0,15 per minuut naar vaste en mobiele nummers
Gratis nummerbehoud
Kosteloos bellen met Solcon klanten
400/400 Mbit/s
Gratis Solcon Veilig Online voor 5 apparaten en wachtwoordkluis
Gratis Solcon Mail
FRITZ!Box WiFi 6 modem in bruikleen
De internetsnelheid wordt geleverd via glasvezel.
Solcon TV + gratis app
70+ Televisiezenders / 45+ HD
TV gemist: 1 dag / 15+ zenders
Inclusief 4K TV-ontvanger
Bellen vanaf € 0,15 per minuut naar vaste en mobiele nummers
Gratis nummerbehoud
Kosteloos bellen met Solcon klanten
1000/1000 Mbit/s
Gratis Solcon Veilig Online voor 5 apparaten en wachtwoordkluis
Gratis Solcon Mail
FRITZ!Box WiFi 6 modem in bruikleen
De internetsnelheid wordt geleverd via glasvezel.
Solcon TV + gratis app
70+ Televisiezenders / 45+ HD
TV gemist: 1 dag / 15+ zenders
Inclusief 4K TV-ontvanger
Bellen vanaf € 0,15 per minuut naar vaste en mobiele nummers
Gratis nummerbehoud
Kosteloos bellen met Solcon klanten
Let op: Betaling is mogelijk per maand, kwartaal of per jaar (4% korting). De eerste factuur ontvangt u in de tweede week van de maand. De levertijd is afhankelijk van uw gekozen diensten. U heeft 14 dagen bedenktijd na het afsluiten. Apparatuur is in bruikleen. De internetsnelheid kan afwijken o.b.v. dekking en drukte op het netwerk. Binnen de looptijd van 12 maanden kunt u niet kosteloos opzeggen, wijzigen kan wel. Na 12 maanden zetten we uw abonnement om in een abonnement voor onbepaalde tijd en is deze per maand opzegbaar. Op de kortingsactie zijn actievoorwaarden van toepassing.
Welk internetsnelheid past bij mij?
Een vraag die we regelmatig krijgen. En dat is ook wel logisch. Want aan hoeveel internetsnelheid heeft u nou genoeg? U betaalt immers liever niet te veel. Om u een goed beeld te geven van de hoeveelheid internet die u nodig heeft, hebben we een internet keuzehulp opgesteld. Bekijk welke situatie het beste bij u past en ontdek zo gemakkelijk voor welk pakket u het beste kunt kiezen.
Met extra zenderpakketten maakt u het helemaal compleet
Wanneer u voor televisie kiest van Solcon kijkt u naar 70+ digitale televisiezenders. Hiervan zijn 45+ zenders in HD-kwaliteit. Bekijk ons zenderoverzicht voor een overzicht van alle zenders die u kunt kijken. Wilt u het zenderpakket graag uitbreiden? Dat doet u met onze extra zenderpakketten. Ga bijvoorbeeld voor ESPN Compleet om de spannendste voetbalwedstrijden te kijken of mis met Ziggo Sport Totaal geen één wedstrijd van Max Verstappen meer. Bent u gek van Duitse zenders of de nieuwste films? Dan is er ook voor u een geschikt zenderpakket. Aan iedereen is gedacht.
Heeft u verder nog vragen?
-
Hoe kan ik een abonnement bestellen?
U bestel uw Alles-in-1 pakket eenvoudig online. Doe de postcodecheck en kies een pakket naar keuze. Liever telefonisch een abonnement afsluiten? Bel dan gerust naar onze Klantenservice via 088 – 003 22 22. Zij helpen graag!
-
Kan ik het pakket zelf installeren?
In het installatiepakket vindt u alle benodigdheden en een stap-voor-stap handleiding. Toch liever de installatie laten uitvoeren door een monteur? Dat kan. Kies dan tijdens het bestelproces voor de Solcon opleverservice. De monteur helpt u graag bij de installatie.
-
Hoeveel TV ontvangers kan ik bestellen?
U ontvangt bij uw pakket één TV ontvanger. U kunt tot 3 extra TV ontvangers bestellen.
-
Welke zenders kan ik allemaal kijken?
In het zenderoverzicht bekijkt u alle zenders.
-
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer u uw bestelling ontvangt, is afhankelijk van de diensten die u heeft besteld. Benieuwd naar de status van uw bestelling? Bel dan onze Klantenservice via 088 – 003 22 22 voor de laatste status.
-
Betaal ik eenmalige kosten?
Bij Solcon zijn er geen eenmalige activatiekosten.
-
Moet ik zelf mijn huidige abonnement opzeggen?
Ja, u dient zelf uw huidige abonnement op te zeggen. Heeft u op dit moment een vast bellen abonnement bij een andere provider en gaat u over naar bellen via Solcon? Dan regelen we bij Solcon de overname van uw telefoonnummer. U kunt op deze manier uw huidige telefoonnummer blijven behouden. Wel zo fijn. Let op! Overname van uw telefoonnummer is wat anders dan een opzegging. We raden u daarom aan om het abonnement bij uw huidige provider apart op te zeggen om dubbele kosten te voorkomen. Wij regelen enkel de overname, niet de opzegging.
-
Kan ik ook alleen kiezen voor internet?
Ja, dat kan zeker. Sluit een glasvezelabonnement af met de internetsnelheid die past bij uw wensen.
- Solcon Internetdiensten B.V. Het Spaarne 11, 8253PE, Dronten
- Algemene voorwaarden
- Privacy statement
- Cookie statement