Uitleg over uw factuur
Uw internet, TV en/of bellen factuur
Heeft u vragen? Is het bedrag van uw eerste factuur bijvoorbeeld hoger dan verwacht?
Wij geven u graag uitleg.
Heeft u verder nog vragen?
-
Ik heb mijn factuur niet ontvangen
Heeft u uw factuur niet ontvangen? Controleer dan eerst uw spam- of reclamefolder in uw e-mailprogramma. Staat ook daar de factuur niet in? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088 00 32 222.
-
Automatische incasso mislukt
Het mislukken van een incasso kan omdat er een incassoblokkade op de rekening zit (hiervoor kan u contact opnemen met uw bank), omdat het rekeningnummer niet klopt of omdat het saldo op uw rekening niet toereikend is op het moment van incasseren.
Wat moet u doen als de automatische incasso is mislukt?
Dan willen wij u vriendelijk verzoeken om het openstaande bedrag zelf over te maken aan Solcon. Het bedrag kan u overmaken op NL84 RABO 0180 5874 20 (Solcon Internetdiensten B.V. te Dronten).
-
Ik wil mijn gegevens wijzigen
Wilt u uw persoons- of betaalgegevens wijzigen? U kunt in Serviceweb uw persoonsgegevens aanpassen. Als u uw betaalgegevens (bijvoorbeeld uw IBAN nummer) wilt wijzigen kunt u mailen naar administratie@solcon.nl.
-
Gesprekskosten specificatie bekijken
U kunt de specificatie van uw gesprekkosten bekijken op serviceweb.nl:
- Login op uw serviceweb.
- Kies boven in uw scherm, bij ‘kies een abonnement’, het gewenste telefoonnummer.
- Kies links op de pagina voor ‘telefonie’.
- Kies in het midden van de pagina voor ‘gespreksdetails’.