Regel het eenvoudig zelf in Serviceweb
Serviceweb is uw persoonlijke online omgeving. Hier kunt u 24/7 terecht voor het bekijken en wijzigen van uw klantgegevens en abonnementsgegevens. Bekijk hieronder een overzicht van de zaken die u kunt vinden en/of wijzigen in Serviceweb.
Hoe werkt inloggen?
Met uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord logt u snel & veilig in op Serviceweb.
Inloggegevens vergeten
Bent u uw inloggegevens voor Serviceweb vergeten? U vindt uw gebruikersnaam in de bevestiging van uw bestelling of op uw factuur. Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u online eenvoudig een nieuw wachtwoord aanmaken. U heeft hiervoor wel uw gebruikersnaam nodig.
Overzicht van Serviceweb
-
Hoofdmenu
-
Abonnementsbeheer
-
Overig
- Abonnement
Hier kiest u het abonnement waar u meer over wilt bekijken of aanpassingen in wilt doorvoeren. U vindt deze mogelijkheid helemaal bovenaan de pagina. - Abonnementsbeheer
U bekijkt hier meer informatie over de inhoud van uw pakket en geeft eenvoudig bestellingen of wijzigingen door. - Overig
Onder overig vindt u meer informatie over uw gegevens, facturen, status van orders en het opzeggen van uw abonnement. - Relatiegegevens
Dit is een overzicht van uw relatiegegevens die bij ons bekend zijn.
- Mijn pakket
Bekijk uw abonnement(en) en geef eenvoudig bestellingen en wijzigingen door. - Pakketwijziging
Hier vindt u de mogelijkheid om uw internetpakket te wijzigen. - Filter
Ontdek meer over het ISA multimediafilter en of deze op dit moment actief is. - Dataverkeer gebruik
Bekijk een overzicht van uw dataverkeer. Selecteer een gewenste maand en zie wat uw dagelijkse totale up- en download is. - Website(s)
Heeft u een eigen website of FTP-account? Dan vindt u hier een overzicht.
- Relatiegegevens
Hier vindt u uw adres- en betaalgegevens en geeft u wijzigingen door. U kunt hierbij denken aan een nieuw IBAN-nummer, e-mailadres of telefoonnummer. Ook privacygegevens, zoals het ontvangen van onze nieuwsbrief wijzigt u hier. - Facturen
Bekijk al uw facturen en factuurspecificaties van de afgelopen maanden. - Orderstatus
Een overzicht van alle orders die door u geplaatst zijn. Door op de omschrijving van een order te klikken, bekijkt u de details van deze order. - Support
Heeft u een probleem of vraag over onze diensten? U vindt hier meer informatie over de stappen die u kunt ondernemen. Wanneer u er zelf niet uitkomt, kunt u een ticketformulier invullen. Support pakt deze dan voor u op. Onderaan de pagina vindt u een overzicht van uw ticket(s) en de status. - Wachtwoord Serviceweb
Wijzig hier uw wachtwoord voor Serviceweb. - Dns-beheer
Ontdek meer over eventuele geregistreerde domeinen. - Opzeggen
U heeft hier de mogelijkheid om uw abonnement op te zeggen. - Uitloggen
Hier logt u uit in Serviceweb.
Heeft u verder nog vragen?
-
Waar vind ik mijn relatienummer?
Een relatienummer van Solcon bestaat uit 6 cijfers. U vindt het:
- in de orderbevestiging die u via de mail of per post heeft ontvangen.
- in de facturen die u van ons ontvangt.
-
Hoe bekijk ik een gespreksspecificatie?
Een specificatie van de gesprekskosten bekijkt u eenvoudig via Serviceweb.
- Selecteer uw telefoonnummer bij ‘kies een abonnement’.
- Selecteer ‘telefonie’ onder ‘abonnementsbeheer’.
- In het midden van het scherm verschijnt een menu waar u uw gespreksdetails per factuur of per periode kunt opvragen.
-
Ik wil graag extra opties toevoegen aan mijn pakket. Hoe doe ik dit?
Via Serviceweb kunt u gemakkelijk zelf extra opties toevoegen aan uw pakket. U kunt hierbij denken aan belbundels of extra zenderpakketten. Onder ‘abonnementsbeheer’ vindt u ‘mijn pakket’. Hier kunt u extra opties aanvinken en bestellen.
-
Ik wil mijn IBAN wijzigen
U wijzigt uw IBAN eenvoudig via Serviceweb onder ‘relatiegegevens’.
-
Ik heb een vraag over mijn factuur
Heeft u een vraag over uw factuur? Lees meer over onze facturen of uw eerste factuur.
-
Waar bekijk ik de maandelijkse prijzen van een pakket?
Ontdek meer over onze verschillende pakketten en tarieven.
-
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
U kunt uw e-mailadres wijzigen via Serviceweb onder ‘relatiegegevens’.
-
Waar vind ik de gebruikersnaam en wachtwoord voor mijn Solcon mail?
U vindt uw e-mailadres en wachtwoord in Serviceweb. Selecteer bij ‘kies een abonnement’ Solcon Webmail. Klik vervolgens in het linkermenu onder ‘abonnementsbeheer’ op e-maildressen. Onderaan vindt u uw e-mailadres en kunt u het wachtwoord wijzigen.