Nieuwe tarieven 2024
Nieuwe tarieven vanaf 1 juli 2024
Bij Solcon staan we voor een snelle, veilige en betrouwbare internetverbinding. Om dit te kunnen realiseren blijven wij investeren in ons netwerk en in onze diensten. Door inflatie stijgen de kosten hiervan. Daarom past Solcon vanaf 1 juli 2024 zijn tarieven aan.
Wat dit precies voor jou betekent, lees je in een persoonlijk bericht dat we aan jou gestuurd hebben. Hierin staat meer informatie over de verandering van het abonnement en de hoogte van de tariefswijziging.
Uitbreiding Solcon Veilig Online
Ook vind je hierin meer informatie over Solcon Veilig Online. Dit pakket wordt op 1 juli voor de meeste klanten uitgebreid van 2 naar 5 apparaten. Zo ben jij op al jouw apparaten veilig online.
Meer informatie over Solcon Veilig Online vind je hier.
Vragen?
Onderaan deze pagina vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Bel naar 088 – 003 22 22. We zijn bereikbaar ma-vr van 8.00 uur – 17.30 uur en zaterdag van 9.00 uur – 17.30 uur.
Wat verandert er voor mij?
-
Abonnementskosten
Je hebt een e-mail of brief ontvangen. Hierin staat het nieuwe tarief voor jouw abonnement.
Solcon levert op vrijwel alle landelijke netwerken. Hierdoor kunnen de tariefswijzigingen per postcode gebied verschillen.
Om te zien wat de meest voordelige tarieven op jouw adres zijn, kun je het beste inloggen op jouw Serviceweb en gaan naar pakket wijzigen.
-
Upgrade Solcon Veilig Online Pakket
Solcon zorgt voor betrouwbaar en veilig internet. Daarom wordt vanaf 1 juli voor de meeste klanten het Veilig Online Pakket automatisch uitgebreid van 2 naar 5 apparaten. Dit betekent meer bescherming en veiligheid voor jou en jouw apparaten.
Je kunt dit activeren op jouw Serviceweb.
Je kunt ook op www.solcon.nl/veiligonline kijken welke voordelen dit nog meer voor jou biedt.
Heeft u verder nog vragen?
-
Wanneer gaan de nieuwe tarieven in?
De nieuwe tarieven gaan in per 1 juli 2024, met uitzondering van klanten die per kwartaal of per jaar betalen.
Daarnaast is er een uitzondering voor klanten met een lopend (jaar)contract. In het persoonlijke bericht dat je hebt ontvangen, vind je de ingangsdatum van jouw tariefswijziging.
-
Hoe kan ik contact opnemen?
Voor al jouw vragen kunt je terecht bij onze Klantenservice: bel naar 088 – 003 22 22.
Onze klantenservice is bereikbaar ma-vr van 8.00 uur – 17.30 uur en zaterdag van 9.00 uur – 17.30 uur om jou te helpen.
-
Wanneer zie je de wijzigingen op jouw factuur?
Als je per maand betaald krijg je dit al te zien op de factuur van juni. Je betaalt namelijk 1 maand vooraf.
Als je per kwartaal of per jaar betaalt, zie je het nieuwe tarief op de eerstvolgende factuur.
-
Gaan de nieuwe tarieven automatisch in?
De tarieven worden op de naar jou gecommuniceerde datum automatisch aangepast. Je hoeft hiervoor niets te doen.
-
Wat betekent de tariefswijziging voor mijn abonnementsvoorwaarden?
Naar aanleiding van de tariefswijziging heb je het recht om het abonnement conform de geldende Algemene Voorwaarden kosteloos op te zeggen tot 1 juli 2024.
-
Het bedrag op mijn factuur is anders dan het bedrag in de brief. Hoe kan dit?
Het bedrag in de brief geldt alleen voor internet (en eventueel tv). Extra kosten voor opties zoals telefonie, opnames terugkijken, of andere extra opties zijn niet inbegrepen. Kortingen zijn ook niet meegenomen in het bedrag