Alle informatie over jouw nieuwe tv-ontvanger
De Arris VIP 5202:
Jouw nieuwe tv-ontvanger
Onlangs heb je van ons bericht ontvangen. Hierin geven wij aan dat je een nieuwe tv-ontvanger van ons krijgt: De Arris VIP5202. Wij doen dit, omdat jouw huidige tv-ontvanger is verouderd. Daardoor werkt deze binnenkort niet meer.
Op deze pagina lees je meer over de voordelen van de Arris VIP5202, we geven tips over installatie van jouw nieuwe ontvanger en leggen uit wat je moet doen met jouw oude apparatuur.
Alle voordelen op een rijtje
Met de Arris VIP 5202 ben jij klaar voor het televisiekijken van de toekomst. Wij hebben de voordelen voor jou op een rijtje gezet.
Sneller
De Arris VIP 5202 reageert sneller dan jouw vorige tv-ontvanger. Je hoeft minder lang te wachten nadat jij een knop indrukt op de afstandsbediening. Dit maakt televisiekijken een stuk prettiger!
Duurzamer
Deze tv-ontvanger is voor een groot deel gemaakt van gerecycled plastic. Goed voor het milieu dus. In de stand-by stand verbruikt de Arris VIP 5202 daarnaast nauwelijks energie.
Compact
De Arris VIP 5202 is klein en is daardoor makkelijk neer te zetten in iedere kamer van jouw woning.
Extra functies
Bij jouw tv-ontvanger zit een nieuwe afstandsbediening. Een overzicht van alle functies vind je in de online handleiding
Hoe installeer ik mijn nieuwe tv-ontvanger?
Na ontvangst kan je meteen beginnen met de installatie van de nieuwe apparatuur. Klik hier voor de handleiding
Belangrijk
Bij het installeren van een nieuwe tv-ontvanger is het noodzakelijk om ook de stroomadapter en de HDMI kabel te vervangen.
Voor het correct instellen van de tv-ontvanger heb je je pincode en accountcode nodig. Ben je deze kwijt of vergeten? Klik hier om jouw gegevens op te vragen en jouw pincode te wijzigen
Stuur jouw oude apparatuur terug
Je kunt jouw oude apparatuur kosteloos naar ons terugsturen. Gebruik hiervoor ons retouradres:
Antwoordnummer 613
8250 VB Dronten
Tip: gebruik de doos waarin jouw nieuwe ontvanger zit om jouw oude apparatuur terug te sturen.
Veelgestelde vragen
-
Waar kan ik mijn accountnummer en pincode vinden?
Je accountnummer en pincode kun je vinden in Mijn Solcon.
1. Login met je gebruikersnaam en wachtwoord in Mijn Solcon
2. Selecteer bovenaan de pagina bij “Kies een abonnement” voor “Basispakket Solcon TV“
3. Klik onder abonnementsbeheer op “TV accountnummer en wijzigen pincode”. Hier kun je het accountnummer vinden en een nieuwe pincode instellen. Met deze nieuwe gegevens kun je vervolgens inloggen op de tv ontvanger of de Solcon TV app.
-
Kan ik de nieuwe tv-ontvanger zelf aansluiten?
Ja, dit doe je eenvoudig met behulp van onze interactieve handleiding.
-
Welke kabels moet ik allemaal vervangen?
Het is belangrijk om in ieder geval de volgende kabels te vervangen door de nieuwe exemplaren die worden meegeleverd met je nieuwe tv-ontvanger:
· Stroomadapter
· HDMI kabel
-
Hoe koppel ik de nieuwe afstandsbediening aan mijn tv?
Volg hier stap voor stap onze interactieve handleiding om de nieuwe afstandsbediening te koppelen aan je TV toestel. Zo kun je met 1 afstandsbediening je nieuwe tv-ontvanger én je TV toestel bedienen.
-
Ik ben de inloggegevens voor Mijn Solcon kwijt, wat nu?
Ben je je inloggegevens voor Mijn Solcon vergeten? Je gebruikersnaam kun je vinden in de bevestiging van je bestelling of op je factuur. Wanneer je je wachtwoord vergeten bent, kun je online eenvoudig een nieuw wachtwoord aanmaken. Je hebt hiervoor wel je gebruikersnaam nodig. Nieuw wachtwoord aanmaken
-
Verandert mijn abbonement hierdoor?
Nee. De kosten en looptijd van jouw abonnement wijzigen hiermee niet.