Overstapservice Gemakkelijke overstappen naar Solcon

Met onze overstapservice zorgen wij voor een zorgeloze overgang van jouw huidige internetprovider naar Solcon internet. Dit bespaart tijd én voorkomt onnodige dubbele kosten. Wil je jouw huidige telefoonnummer(s) behouden? Geen zorgen, wij regelen ook het nummerbehoud voor je.

Overstapservice Solcon

Probleemloos overstappen

Als je liever geholpen wordt of vragen hebt, bel dan eerst even met 1 van onze klantenservice medewerkers. Zij staan voor je klaar!

Ga je verhuizen? Klik dan op de onderstaande link. Je kunt dan helaas geen gebruik maken van de overstapservice.

Verhuisservice

 

Check dan eerst even de einddatum en opzegtermijn van je huidige contract. Zo voorkom je dubbele kosten. Zorg er ook voor dat je nieuwe abonnement op hetzelfde adres staat en met dezelfde naam en IBAN-nummer. Zijn deze gegevens anders? Neem dan contact met ons op.

Bij het plaatsen van je bestelling kun je kiezen voor onze overstapservice. Wij zeggen dan je huidige abonnement op. Wil je je huidige telefoonnummer(s) houden? Geen probleem, dat regelen we voor je. Zo hoef je verder niets te doen.

Met onze interactieve handleidingen kun je de installatie makkelijk zelf doen. Heb je liever dat een monteur je helpt? Geef dit dan aan tijdens je bestelling. De monteur staat voor je klaar!

Telefonische hulp?

088 – 003 22 22
vrouw achter laptop telefoon

Welk pakket past bij jou?

Veel gestelde vragen

Als je overstapt naar Solcon, regelen wij de overstap van je internet-, tv- en telefoonabonnement. Het enige wat je hoeft te doen, is tijdens je online bestelling aangeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice.

Bestel je liever telefonisch? Zorg dan dat je het contractnummer en de contractdatum van je huidige abonnement bij de hand hebt. Dan kunnen we de overstap snel voor je regelen.

Wil je overstappen van je huidige provider naar Solcon? Dat kan alleen als de einddatum van je contract is verstreken. De aanvraag kan 90 dagen voor het einde van je contract. Zeg je je contract toch eerder op, dan loop je het risico op een boete voor contractbreuk.

Geef je tijdens je bestelling aan dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van onze diensten? Houd dan rekening met ongeveer 4 weken, zolang er al glasvezel in je woning ligt. Maak je gebruik van de overstapservice, dan bepaalt je huidige provider de overstapdatum. Meestal hanteren internetproviders een opzegtermijn van 1 maand.

We kunnen je huidige telefoonnummer(s) overnemen. Hiervoor nemen we contact op met je huidige provider. Geef tijdens je online bestelling aan of je gebruik wilt maken van nummerbehoud, dan regelen wij de opzegging en zetten we je nummer automatisch om, zonder extra kosten. Kies je niet voor nummerbehoud, dan krijg je automatisch een nieuw telefoonnummer.

Let op: wil je je nummer(s) behouden? Zeg dan vooral niet zelf je abonnement op bij je huidige provider, anders gaat je nummer helaas verloren.

Wil je graag een prijsvoorstel of passend advies ontvangen? Onze Klantenservice helpt je graag! Bel naar 088 – 003 22 22.

Zoeken: